• Sklep
    • Wszystkie Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
  • Sklep
    • Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
Facebook-f Linkedin-in Instagram
0
  • Sklep
    • Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
Facebook-f Linkedin-in Instagram
0

Blog

Biznes od podszewki  ·  Biznes online  ·  Prawo autorskie  ·  Przedsiębiorca  ·  Sklep online  ·  Wszystkie wpisy
Instrukcja obsługi umowy wydawniczej

Umowy wydawnicze to jedne z częstszych umów, które w ramach działalności naszej kancelarii twor...

6 września 2022
Biznes od podszewki  ·  Biznes online  ·  Przedsiębiorca  ·  RODO  ·  Sklep online
Zmiany w prawie konsumenckim 2022, czyli 5 mitów na temat Dyrektywny Omnibus, których nie da się już słuchać!

Do 28 maja 2022 roku polski ustawodawca miał czas na uchwalenie ustawy implementującej Dyrektywę...

1 sierpnia 2022
Biznes od podszewki  ·  Biznes online  ·  Prawo autorskie  ·  RODO  ·  Sklep online
Czy czeka nas dodatkowa opłata za serwery?

Jakiś czas temu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał interesujące z perspektywy dzi...

29 lipca 2022
Biznes online  ·  Blog  ·  Prawo autorskie  ·  Przedsiębiorca
Utwór zależny a utwór inspirowany. Czy do wydania streszczenia książki potrzebna jest zgoda jej autora?

Granica między utworem zależnym a inspirowanym często jest bardzo cienka – warto zatem wied...

11 lutego 2022
Biznes online  ·  Przedsiębiorca
Czego się nauczyłam, realizując swój pierwszy kurs online?

Pierwsza edycja kursu „Produkt online na legalu – od pomysłu do legalnej sprzedaży onl...

5 lutego 2022
Biznes online  ·  Blog  ·  Przedsiębiorca  ·  RODO
Czy Google Analytics może być nielegalne?

Przyszło Ci kiedyś do głowy, że narzędzie, którego używa wielu przedsiębiorców może niekon...

26 stycznia 2022
Biznes online  ·  Blog  ·  Przedsiębiorca  ·  Wszystkie wpisy
Jak budować biznes rodem z Netflixa?

Wskazówek, jak prowadzić biznes, można szukać w różnych miejscach – można wybrać studi...

26 stycznia 2022
Wszystkie wpisy
Jak stworzyć produkt cyfrowy, który jest potrzebny ludziom?

Jak stworzyć produkt cyfrowy, który jest potrzebny ludziom To pytanie, które zadaje sobie wielu t...

26 listopada 2021
Wszystkie wpisy
Ile kosztuje prowadzenie biznesu w Internecie?

Czy biznes online to bułka z masłem Wielu przedsiębiorcom, zwłaszcza tym, którzy stawiają swoj...

16 listopada 2021
Wszystkie wpisy
Jak sprzedawać produkt elektroniczny – legalnie i bez stresu?

Kiedy myślisz o sprzedaży swojego produktu cyfrowego – e-booka czy też kursu online, to pewnie ...

25 października 2021
Wszystkie wpisy
Po co Ci w biznesie prawnik? Poznaj błędy przedsiębiorców!

Tworząc swój produkt cyfrowy – zwłaszcza pierwszy – pewnie masz całą listę wydatków, któ...

21 października 2021
Wszystkie wpisy
Czego nie mówią twórcy produktów cyfrowych?

Sukcesy sprzedażowe, wielkie pieniądze, ogromne zaangażowane społeczności, wywiady, podcasty...

17 października 2021
123456
Page 1 of 6


Instagram

✨Odc 7 | Reklamacje i zwroty ✨Rok 2023 rozpo ✨Odc 7 | Reklamacje i zwroty 

✨Rok 2023 rozpoczął się od dużych zmian w handlu online. 
 
✅To wynik implementacji trzech dyrektyw unijnych:
1. Omnibusa;
2. Cyfrowej;
3. Towarowej.

✨Dwie ostatnie z nich przyczyniły się do niemałych zmian w obsłudze posprzedażowej, w tym w procesie reklamacyjnym.

✨Od 01 stycznia 2023 terminy wada prawna i fizyczna zostały zastąpione niezgodnością z umowa. Zmianie uległy także terminy i uprawnienia kupujących.

✨Ale to nie wszystko! Przepisy dotyczące tzw. „rękojmi” w obrocie konsumenckim (dotyczy konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta) zmieniły położenie. Zamiast kodeksu cywilnego obecnie znajdują się w ustawie o prawach konsumenta.

✅Lista to do dla sprzedawcy online: 
- zmiana w zakresie niezgodności z umowa w regulaminie oraz formularzach
- usuwamy pojęcie wady prawnej i fizycznej 
- wpisujemy treści i usługi do regulaminów (jeśli to sprzedajemy) i opisujemy nowe terminy w obsłudze posprzedażowej 
- odwołujemy się w regulaminach do ustawy o prawach konsumenta kiedy mowa o obrocie konsumenckim 

✨Ps. W przypadku obsługi posprzedażowej przepisy są odrobine na korzyść sprzedawców online - to oni bowiem mają większe pole wyboru w zakresie zgłaszanych roszczeń 🚀

Wiedziałaś/ wiedziałeś o tym?

————
#markaosobista #firmaonline #przedsiebiorca #ecommerce #sprzedaż #handelonline
ODC 6 | Reklamacje i zwroty 🙌Umiem w reklamac ODC 6 | Reklamacje i zwroty 

🙌Umiem w reklamacje i zwroty, a jakie są Twoje super-moce? 

‼️Już dzisiaj o 20.30 chcę podzielić się z Tobą moją wiedzą. Prezentacja już gotowa, platforma sprawdzona, a ja staram się oszczędzać energię na wieczór 🥇

#sprzedam #sprzedazonline #biznesonline #firmaonline #ecommerce #markaosobista #markaonline
ODC 5 | zaproszenie na webinar 🚀 ✨ Już w na ODC 5 | zaproszenie na webinar 🚀

✨ Już w najbliższy wtorek widzimy się na webinarze🚀 Omówimy zasady zwrotów 
i reklamacji bardzo dokładnie i najważniejsze - na podstawie nowego prawa 2023!!! A wydarzyło się całkiem sporo zmian 🙈

🚀Po spotkaniu wyjdziesz naładowana/naładowany wiedzą - dzięki temu obsługa sprzedażowa będzie po prostu prostsza! 💛

🚀dołącz na pokład już teraz! Link w BIO ✨ mamy ograniczoną liczbę miejsc 🙈

#sprzedazonline #biznesonline #mojafirma #markaosobista
ODC 4| REKLAMACJE I ZWOTY ‼️Co zrobić w prz ODC 4| REKLAMACJE I ZWOTY 

‼️Co zrobić w przypadku ZWROTU TOWARU?

✔️Zadbaj o protokół zwrotu, który powinien zawierać:

☑️dane sprzedawcy i kupującego
☑️nazwę zwracanego towaru
☑️numer faktury sprzedaży zwracanego towaru;
☑️przyczynę zwrotu
☑️Informację o przyjęciu zwrotu przez sprzedającego

✔️Jeśli wystawiłaś paragon, przygotuj EWIDENCJĘ ZWROTÓW, jeśli fakturę to będzie potrzebna korekta, którą wysyłasz do klienta.

🟨Komplet dokumentów przekaż księgowej.
🟨Zwroty zostaną zaksięgowane, a Ty nie będziesz stratna na podatkach 🙂

—-
Więcej wskazówek prawnych? Obserwuj @krzywicka_pl 
Więcej wskazówek księgowych? Obserwuj @pitu_citu 

#sprzedazonline #biznesonline #kobietasukcesu #kobietazpasją #kobietykobietom #sukceszpasja #ksiegowa #księgowość #ecommerce #prawniczka
Live z @po_co_komu_pr Live z @po_co_komu_pr
‼️ODC 3 | KIEDY ZAPOMNISZ POWIEDZIEĆ O 14 - D ‼️ODC 3 | KIEDY ZAPOMNISZ POWIEDZIEĆ O 14 - DNIOWYM PRAWIE DO ZWROTU 🙊

‼️Jeśli zapomnisz klientowi wskazać, że kupując online ma prawo do 14 - dniowego zwrotu, wówczas termin ten wydłużasz i zamiast roku dajesz konsumentowi ROK I 14 DNI! 💫

‼️Jeśli zatem zapomnisz to szybko spełnił obowiązek i odliczaj 14 dni 🙊 

PS. I nie zapomnij zapisać się na mój webinar! Będziesz ze mną??? 🙌
.
.
.
prawni eCommerce, marka osobista, sprzedaż online, firma online, regulamin sklepu 
.
.
.
#kobietasukcesu #kobietapotrzydziestce #kobietapotrzydziestce #przedsiebiorczosc #przedsiebiorczekobiety #przedsiebiorczamama
💫ODC 2| TOWAR NA SPECJALNE ŻYCZENIE KONSUMENTA 💫ODC 2| TOWAR NA SPECJALNE ŻYCZENIE KONSUMENTA I … ZWROT! 

💫Art. 38 ustawy o Prawach konsumenta wskazuje, że sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu, jeśli towar, który sprzedał jest nieprefabrykowany, powstał wg specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

‼️Przykłady: 
•	biżuteria z grawerem na życzenie konsumenta; 
•	akcesoria skórzane z grawerem na życzenie konsumenta; 
•	porcelana z nadrukiem na specjalne życzenie konsumenta;

‼️Uwaga na najczęstsze błędy:
Pamiętaj, że jeśli w swoim sklepie online sprzedajesz plakaty z przykładowym napisem „Jesteś piękna” i nie masz akurat „na stanie” tego towaru, a klient poprosi o dodruk i sprzedaż towaru, to tak sprzedany towar NIE spełnia przesłanki powstania na specjalne życzenia konsumenta. Nie powstał wg specjalnej specyfikacji. Po prostu sprzedajesz to, co oferujesz. Konsument może zatem odstąpić od takiej umowy w zwykłym trybie; 

❓Dodatkowe materiały: 
•	Jeśli chcesz dowiedzieć się czy będąc takim przedsiębiorcą potrzebujesz uzyskać wcześniej zgodę klienta (w formie checkboxa) lub czy ma to znacznie, czy sprzedawca rozpoczął produkcje takiego towaru, to zajrzyj na moje instastories – tam czeka na Ciebie QUIZ!
.
.
.
Prawnik eCommerce, sprzedaż online, budowanie marki osobistej, niezadowolony klient

#biznesonline #markaosobista #firmaonline #ciekawostki #edukacja
‼️ODC 1 | ZWIASTUN TEMAT STYCZNIA – REKLAMA ‼️ODC 1 | ZWIASTUN 
TEMAT STYCZNIA – REKLAMACJE I ZWROTY – legalnie i prosto! 

🥇W tym miesiącu porozmawiamy sobie o zwrotach, reklamacjach i niezadowolonych klientach. Moim celem jest pokazanie Ci, że dobra obsługa posprzedażowa istnieje, jej celem ani środkiem nie jest pozwolenie Klientom, aby weszli na Twoją głowę, a jasna i rzeczowa komunikacje, w które § wzmacnia Twój przekaz i nadaje kierunek dyskusji. 

🥇W mojej ocenie obsługa posprzedażowa tworzy marki premium, zwiększa sprzedaż, sprawia, że Klienci mówią o Twoim produkcie czy usłudze. 

‼️Niestety obsługa sprzedażowa może być też źródłem napięcia i stresu. Zdenerwowany klienta, pełen stresu sprzedawca, obsługa klienta, która nie wie kto ma racje. To przepis na sprawdzoną katastrofę. 

🥇Ale można inaczej i właśnie o tym „inaczej” w styczniu będzie tu mowa 💫Daj znać w komentarzu czy interesuje Cię nasz temat miesiąca i koniecznie napisz jakie są Twoje doświadczenia związane z obsługą posprzedażową – HIT czy KIT? 

-—
Styczniowy rozkład jazdy: 

•	Dużo edukacji prawnej o obsłudze posprzedażowej tutaj na IG; 
•	19 stycznia, 20.30 – live na Instagramie z Gościnią @po_co_komu_pr o obsłudze posprzedażowe z perspektywy PRówy 🥇
•	24 stycznia, 20.30 – zamknięty webinar o reklamacjach i zwrotach; 

—
#sprzedażonline #markaosobista #firmaonline #biznesonline #bizneswoman #biznesmama #przedsiebiorczosc #przedsiębiorcy #edukacja
Stay in the know on new free e-book

Dołącz do społeczności świadomych przedsiębiorców i odbierz swój prezent

Please wait...

Thank you for signing up!

Kontakt

Katarzyna Krzywicka Kancelaria Adwokacka ul. Mickiewicza 64/30 01 - 650 Warszawa
Adres do doręczeń:
ul. Staffa 12/14 lok. 52, 01-891 Warszawa
kontakt@krzywicka.pl
tel. BE +32 470 02 01 07
tel. PL +48 794 509 753

Odkryj

Sklep
O mnie
Blog
Podcast
YouTube

Sprawdź

Opinie
Polityka prywatności
Regulamin
Regulamin udostępniania treści i usługi cyfrowej
Zasady prezentowania treści i opinii na stronie

Skontaktuj się

Połączyliśmy się już przez platformy społecznościowe?
Facebook-f Linkedin-in Instagram Youtube
Copyright 2021 Katarzyna Krzywicka. Realizacja: Dotleniamy.pl
Moja strona internetowa wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego jej działania, zapewnienia funkcji społecznościowych, do korzystania z narzędzi marketingowych oraz do analizy ruchu na stronie. Więcej na ten temat możesz poczytać w Polityce Prywatności. Wchodząc na stronę wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies.
Ustawienia zgódRozumiem i akceptuję
Manage consent

Polityka prywatności

Traktuję Twoje dane oraz ich ochronę odpowiedzialnie i poważnie. Bardzo proszę o zapoznanie się z przygotowanym dla Ciebie dokumentem. Są w nim zawarte zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem z tej strony internetowej.
Zobacz dokument
Niezbędne
Zawsze włączone
Niezbędne pliki cookie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
Funkcjonalne
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
Analityczne
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Reklamowe
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Inne
Inne pliki cookie bez kategorii to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w żadnej kategorii.
Zapisz i zaakceptuj
Powered by CookieYes Logo