• Sklep
    • Wszystkie Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
  • Sklep
    • Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
Facebook-f Linkedin-in Instagram
0
  • Sklep
    • Videowzory
    • Umowy
    • Konsultacje
    • Mastermind
    • Moje konto
  • Usługi
    • RODO
    • Umowy
    • Konsultacje
    • E-commerce
    • Audyt prawny
    • Szkolenia
  • Krzywicka w sieci
    • Blog
    • Podcast
    • YouTube
    • Biznes od podszewki
  • Opinie
  • O mnie
  • Do pobrania
  • Kontakt
Facebook-f Linkedin-in Instagram
0

Szkolenia

Jeżeli chcesz, żeby Twoja firma firma działała zgodnie z prawem, ale nie wiesz, jak wyjaśnić wszystkie zawiłości RODO swoim pracownikom albo nie masz po prostu czasu na zdobywanie wiedzy i przygotowywanie szkoleń, to zapraszam Cię do skorzystania z moich usług!

Jestem certyfikowanym przez Uniwersytet w Maastricht Inspektorem Ochrony Danych. Doświadczenie w biznesie oraz wiedza na temat RODO i innych dziedzin prawa pozwalają mi prowadzić firmowe szkolenia z zakresu m.in.:

  • ochrony danych osobowych (RODO),
  • prawnych aspektów prowadzenia biznesu cyfrowego,
  • e-commerce,
  • zgodnego z prawem korzystania z usługi newslettera.

Dla kogo jest ta usługa?

  • dla firm, które wchodzą do świata e-commerce i potrzebują kompletnej wiedzy o legalnym działaniu w świecie online,
  • dla firm, które prowadzą rekrutację, przyjmują nowych pracowników czy współpracowników i potrzebują zrobić im szkolenie z RODO,
  • dla firm, które mają już dokumenty związane z ochroną danych osobowych, ale nie wiedzą, jak je wdrożyć i zastosować w praktyce.

Dla kogo nie jest ta usługa?

  • Na szkoleniach nie skorzystają w pełni osoby, które nie współpracują z nikim na zasadzie b2b, nie zatrudniają pracowników – ta usługa skierowana jest do grup.

Jeśli chcesz porozmawiać o warunkach szkolenia i zamówić je dla swojej firmy, skontaktuj się ze mną!

Zapytaj o ofertę
Dowiedz się więcej

Jak przebiega współpraca?

01

Zapytanie ofertowe

Przesłanie zapytania ofertowego

02

Rozmowa

Rozmowa z Przedsiębiorcą służąca ustaleniu potrzeb i celów biznesowych

03

Wstępna oferta

Przygotowanie oferty z określeniem ceny za wykonanie projektu, czasu realizacji oraz innych istotnych aspektów z perspektywy realizacji celu biznesowego

04

Warunki współpracy

Zapoznanie klienta z warunkami współpracy

05

Opracowanie dokumentów

Po akceptacji oferty następuje przygotowanie dokumentów i przesłanie ich Przedsiębiorcy

06

Rewizja dokumentu

Propozycje zmian lub sugestie

07

Finalizacja

Przesłanie dokumentu w ostatecznym kształcie

08

Konsultacja

Konsultacja z Przedsiębiorcą w celu skutecznego i poprawnego wykonania umowy, wdrożenia RODO czy zrozumienia zapisów w regulaminie

Chcesz podjąć współpracę?

Skontaktuj się ze mną

Jeżeli stoi przed Twoim biznesem cyfrowym stoi wyzwanie i potrzebujesz pomocy specjalisty z zakresu prawa, koniecznie napisz do mnie, korzystając z formularza. Opisz pokrótce problem i zaznacz, którą usługą jesteś zainteresowany/a, a ja na pewno skontaktuję się z Tobą i wspólnie wypracujemy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie!

    Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Katarzyna Krzywicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą pod nazwą Katarzyna Krzywicka Kancelaria Adwokacka. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.


    Instagram

    ✨Odc 7 | Reklamacje i zwroty ✨Rok 2023 rozpo ✨Odc 7 | Reklamacje i zwroty 

✨Rok 2023 rozpoczął się od dużych zmian w handlu online. 
 
✅To wynik implementacji trzech dyrektyw unijnych:
1. Omnibusa;
2. Cyfrowej;
3. Towarowej.

✨Dwie ostatnie z nich przyczyniły się do niemałych zmian w obsłudze posprzedażowej, w tym w procesie reklamacyjnym.

✨Od 01 stycznia 2023 terminy wada prawna i fizyczna zostały zastąpione niezgodnością z umowa. Zmianie uległy także terminy i uprawnienia kupujących.

✨Ale to nie wszystko! Przepisy dotyczące tzw. „rękojmi” w obrocie konsumenckim (dotyczy konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta) zmieniły położenie. Zamiast kodeksu cywilnego obecnie znajdują się w ustawie o prawach konsumenta.

✅Lista to do dla sprzedawcy online: 
- zmiana w zakresie niezgodności z umowa w regulaminie oraz formularzach
- usuwamy pojęcie wady prawnej i fizycznej 
- wpisujemy treści i usługi do regulaminów (jeśli to sprzedajemy) i opisujemy nowe terminy w obsłudze posprzedażowej 
- odwołujemy się w regulaminach do ustawy o prawach konsumenta kiedy mowa o obrocie konsumenckim 

✨Ps. W przypadku obsługi posprzedażowej przepisy są odrobine na korzyść sprzedawców online - to oni bowiem mają większe pole wyboru w zakresie zgłaszanych roszczeń 🚀

Wiedziałaś/ wiedziałeś o tym?

————
#markaosobista #firmaonline #przedsiebiorca #ecommerce #sprzedaż #handelonline
    ODC 6 | Reklamacje i zwroty 🙌Umiem w reklamac ODC 6 | Reklamacje i zwroty 

🙌Umiem w reklamacje i zwroty, a jakie są Twoje super-moce? 

‼️Już dzisiaj o 20.30 chcę podzielić się z Tobą moją wiedzą. Prezentacja już gotowa, platforma sprawdzona, a ja staram się oszczędzać energię na wieczór 🥇

#sprzedam #sprzedazonline #biznesonline #firmaonline #ecommerce #markaosobista #markaonline
    ODC 5 | zaproszenie na webinar 🚀 ✨ Już w na ODC 5 | zaproszenie na webinar 🚀

✨ Już w najbliższy wtorek widzimy się na webinarze🚀 Omówimy zasady zwrotów 
i reklamacji bardzo dokładnie i najważniejsze - na podstawie nowego prawa 2023!!! A wydarzyło się całkiem sporo zmian 🙈

🚀Po spotkaniu wyjdziesz naładowana/naładowany wiedzą - dzięki temu obsługa sprzedażowa będzie po prostu prostsza! 💛

🚀dołącz na pokład już teraz! Link w BIO ✨ mamy ograniczoną liczbę miejsc 🙈

#sprzedazonline #biznesonline #mojafirma #markaosobista
    ODC 4| REKLAMACJE I ZWOTY ‼️Co zrobić w prz ODC 4| REKLAMACJE I ZWOTY 

‼️Co zrobić w przypadku ZWROTU TOWARU?

✔️Zadbaj o protokół zwrotu, który powinien zawierać:

☑️dane sprzedawcy i kupującego
☑️nazwę zwracanego towaru
☑️numer faktury sprzedaży zwracanego towaru;
☑️przyczynę zwrotu
☑️Informację o przyjęciu zwrotu przez sprzedającego

✔️Jeśli wystawiłaś paragon, przygotuj EWIDENCJĘ ZWROTÓW, jeśli fakturę to będzie potrzebna korekta, którą wysyłasz do klienta.

🟨Komplet dokumentów przekaż księgowej.
🟨Zwroty zostaną zaksięgowane, a Ty nie będziesz stratna na podatkach 🙂

—-
Więcej wskazówek prawnych? Obserwuj @krzywicka_pl 
Więcej wskazówek księgowych? Obserwuj @pitu_citu 

#sprzedazonline #biznesonline #kobietasukcesu #kobietazpasją #kobietykobietom #sukceszpasja #ksiegowa #księgowość #ecommerce #prawniczka
    Live z @po_co_komu_pr Live z @po_co_komu_pr
    ‼️ODC 3 | KIEDY ZAPOMNISZ POWIEDZIEĆ O 14 - D ‼️ODC 3 | KIEDY ZAPOMNISZ POWIEDZIEĆ O 14 - DNIOWYM PRAWIE DO ZWROTU 🙊

‼️Jeśli zapomnisz klientowi wskazać, że kupując online ma prawo do 14 - dniowego zwrotu, wówczas termin ten wydłużasz i zamiast roku dajesz konsumentowi ROK I 14 DNI! 💫

‼️Jeśli zatem zapomnisz to szybko spełnił obowiązek i odliczaj 14 dni 🙊 

PS. I nie zapomnij zapisać się na mój webinar! Będziesz ze mną??? 🙌
.
.
.
prawni eCommerce, marka osobista, sprzedaż online, firma online, regulamin sklepu 
.
.
.
#kobietasukcesu #kobietapotrzydziestce #kobietapotrzydziestce #przedsiebiorczosc #przedsiebiorczekobiety #przedsiebiorczamama
    💫ODC 2| TOWAR NA SPECJALNE ŻYCZENIE KONSUMENTA 💫ODC 2| TOWAR NA SPECJALNE ŻYCZENIE KONSUMENTA I … ZWROT! 

💫Art. 38 ustawy o Prawach konsumenta wskazuje, że sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu, jeśli towar, który sprzedał jest nieprefabrykowany, powstał wg specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

‼️Przykłady: 
•	biżuteria z grawerem na życzenie konsumenta; 
•	akcesoria skórzane z grawerem na życzenie konsumenta; 
•	porcelana z nadrukiem na specjalne życzenie konsumenta;

‼️Uwaga na najczęstsze błędy:
Pamiętaj, że jeśli w swoim sklepie online sprzedajesz plakaty z przykładowym napisem „Jesteś piękna” i nie masz akurat „na stanie” tego towaru, a klient poprosi o dodruk i sprzedaż towaru, to tak sprzedany towar NIE spełnia przesłanki powstania na specjalne życzenia konsumenta. Nie powstał wg specjalnej specyfikacji. Po prostu sprzedajesz to, co oferujesz. Konsument może zatem odstąpić od takiej umowy w zwykłym trybie; 

❓Dodatkowe materiały: 
•	Jeśli chcesz dowiedzieć się czy będąc takim przedsiębiorcą potrzebujesz uzyskać wcześniej zgodę klienta (w formie checkboxa) lub czy ma to znacznie, czy sprzedawca rozpoczął produkcje takiego towaru, to zajrzyj na moje instastories – tam czeka na Ciebie QUIZ!
.
.
.
Prawnik eCommerce, sprzedaż online, budowanie marki osobistej, niezadowolony klient

#biznesonline #markaosobista #firmaonline #ciekawostki #edukacja
    ‼️ODC 1 | ZWIASTUN TEMAT STYCZNIA – REKLAMA ‼️ODC 1 | ZWIASTUN 
TEMAT STYCZNIA – REKLAMACJE I ZWROTY – legalnie i prosto! 

🥇W tym miesiącu porozmawiamy sobie o zwrotach, reklamacjach i niezadowolonych klientach. Moim celem jest pokazanie Ci, że dobra obsługa posprzedażowa istnieje, jej celem ani środkiem nie jest pozwolenie Klientom, aby weszli na Twoją głowę, a jasna i rzeczowa komunikacje, w które § wzmacnia Twój przekaz i nadaje kierunek dyskusji. 

🥇W mojej ocenie obsługa posprzedażowa tworzy marki premium, zwiększa sprzedaż, sprawia, że Klienci mówią o Twoim produkcie czy usłudze. 

‼️Niestety obsługa sprzedażowa może być też źródłem napięcia i stresu. Zdenerwowany klienta, pełen stresu sprzedawca, obsługa klienta, która nie wie kto ma racje. To przepis na sprawdzoną katastrofę. 

🥇Ale można inaczej i właśnie o tym „inaczej” w styczniu będzie tu mowa 💫Daj znać w komentarzu czy interesuje Cię nasz temat miesiąca i koniecznie napisz jakie są Twoje doświadczenia związane z obsługą posprzedażową – HIT czy KIT? 

-—
Styczniowy rozkład jazdy: 

•	Dużo edukacji prawnej o obsłudze posprzedażowej tutaj na IG; 
•	19 stycznia, 20.30 – live na Instagramie z Gościnią @po_co_komu_pr o obsłudze posprzedażowe z perspektywy PRówy 🥇
•	24 stycznia, 20.30 – zamknięty webinar o reklamacjach i zwrotach; 

—
#sprzedażonline #markaosobista #firmaonline #biznesonline #bizneswoman #biznesmama #przedsiebiorczosc #przedsiębiorcy #edukacja
    Stay in the know on new free e-book

    Dołącz do społeczności świadomych przedsiębiorców i odbierz swój prezent

    Please wait...

    Thank you for signing up!

    Kontakt

    Katarzyna Krzywicka Kancelaria Adwokacka ul. Mickiewicza 64/30 01 - 650 Warszawa
    Adres do doręczeń:
    ul. Staffa 12/14 lok. 52, 01-891 Warszawa
    kontakt@krzywicka.pl
    tel. BE +32 470 02 01 07
    tel. PL +48 794 509 753

    Odkryj

    Sklep
    O mnie
    Blog
    Podcast
    YouTube

    Sprawdź

    Opinie
    Polityka prywatności
    Regulamin
    Regulamin udostępniania treści i usługi cyfrowej
    Zasady prezentowania treści i opinii na stronie

    Skontaktuj się

    Połączyliśmy się już przez platformy społecznościowe?
    Facebook-f Linkedin-in Instagram Youtube
    Copyright 2021 Katarzyna Krzywicka. Realizacja: Dotleniamy.pl
    Moja strona internetowa wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego jej działania, zapewnienia funkcji społecznościowych, do korzystania z narzędzi marketingowych oraz do analizy ruchu na stronie. Więcej na ten temat możesz poczytać w Polityce Prywatności. Wchodząc na stronę wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies.
    Ustawienia zgódRozumiem i akceptuję
    Manage consent

    Polityka prywatności

    Traktuję Twoje dane oraz ich ochronę odpowiedzialnie i poważnie. Bardzo proszę o zapoznanie się z przygotowanym dla Ciebie dokumentem. Są w nim zawarte zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem z tej strony internetowej.
    Zobacz dokument
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Funkcjonalne
    Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
    Wydajnościowe
    Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika odwiedzającym.
    Analityczne
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
    Reklamowe
    Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
    Inne
    Inne pliki cookie bez kategorii to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w żadnej kategorii.
    Zapisz i zaakceptuj
    Powered by CookieYes Logo